The Single Best Strategy To Use For شرکت وب مهر

Wiki Article

فکر می کنید ما به زودی مهدی هاشمی را هم در این دادگاه خواهیم دید؟

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

من پس از آخرین نماز جمعه آقای هاشمی، در یادداشتی نوشتم که وقتی آدم به خطبه های ایشان در این نماز جمعه گوش می کند، تازه متوجه می شود که چرا امام خمینی آن قدر به آقای هاشمی نظر داشت و چرا همیشه در بزنگاهها و نقاط حساس، یعنی زمانی که مشکلات سیاسی جدی پیش می آمد، امام حل این مشکلات را به آقای هاشمی ارجاع می داد.

De PageRank-systeem wordt gebruikt door de populaire Google-zoekmachine waarmee u kunt bepalen het belang of de relevantie van een pagina.

همسر عبدالله مومنی معتقد است «حتما اتفاق ناگواری افتاده است که از عبدالله هیچ خبری نیست».

که تا امروز نکرده ام اما امروز چون ایشان جهت امتیاز گیری موفقیتشان در جمع اوری اقساط و مرتبا تماس با وام گیرنده و ضامن در حد مردم ازاری مینمایند شکایت نزد شما اورده ام و البته شرمنده ام که با حقوق نامکفی نتوانستم برای اولین بار از تعهدات سررسید اقساط همسر و دامادم برایم.اما دیگر هیچگونه تمایلی هم خودم و افراده نامبرده هم اکثریت مردم منطقه متاسفانه بدلیل چرب زبانی مزورانه ریس شعبه به کارکرد با این شعبه با وجود سیاستگذاری ها و بانکداری هوشمندانه مقامات بالاتر و عالیرتببه این بانک پیشرو و خدوم نداریم .درخواست رسیدگی نا محسوس در شعبه و هر انچه صلاح میدانید دارم .از بانکداری مدبرانه و مردمی شما سپاسگزارم.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت.

آیت‌الله آملی لاریجانی در پاسخ به این خواسته آیت‌الله جنتی اظهار می‌دارد كه وضعیت فعلی پخش دادگاه از رسانه‌ها مطابق با نص قوانین است و آیا دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، از قوه‌قضائیه می‌خواهد كه قانون را نقض كند؟

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

عصرايران - صادق زیباکلام معتقد است که فضای سیاسی پرتنش ایران امروز اکبر هاشمی رفسنجانی را از طریق اعتدالی خویش خارج نخواهد ساخت.

اگر شرط بندی در اسلام حرام نبود، من شرط می بستم که حتی پس از دستگیری مهدی هاشمی، آقای هاشمی از مشی اعتدالی خودش اعراض نمی کرد.

وی همچنین بر این باور است که هاشمی در صورت کنارگذاشته شدن از مناصب انتصابی اش، از ریاست مجلس خبرگان کناره گیری نخواهد کرد.

تصور من این است که شما دعوی عدالت دارید و رجاء واثق دارم که به وظیفه خود در دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم آگاهید. از این رو از شما می خواهم که برای روشن شدن افکار عمومی و در راستای انجام تکلیف شرعی و قانونی تان دستور پیگیری اسنادی را بدهید که تاکنون ارائه شده است.

Report this wiki page